cerytekuh .

Assalamualaikum . . pertame skali , wahaha . skema gle . ok2 , stret forward jew , lam fmly aku neyh aku rase aku la plg bengap kowt , klu tgok muke mmg sume org xpercaye . tp tuh la hakikat idopkuh , tp aku time speti mne aku skg , erm idop kkdg malang , kkdg besh plak , kkdg saket ati , kkdg wase cm nk balun org . haha gurow jewhh . aku neyh mmpunyai pesonaliti yg pelikk , sume org pon xkn phm . . aku degil , ego , suke kutok org lam ati , mmndangkan aku mmg seorg yg pendiam so aku lbeyh byk simpan lam ati melainkn luah pd org len . haha , pengecut actually , tp tuh la sbhagian dirikuh . penah nk berubah , tp xleyh . erm stgah2 org leyh phm , org tuh yg plg dekat ngn aku , seorg hambe Allah neyh . tp x 100% dye phm la . . cz aku mmg super pelik . hahahah ! klu lam klas aku mmg senyap , tp klu ade org dtg burak ngn aku , aku akn burak skali la . lam erti kate laen , aku xde la xckp lgsg . gle la cmtuh . . wahaha . erm , diari idopkuh shimple je , bgun pagi , gosok bju , mandi , g kolej , blik balun lptop smpai pecah , n titow . dahh , simple je kan ? ? hehe . mmg burink ! ! n aku mmg super duper pemalass ! !

No comments: