Lega macam lepaskan sendawa.

Assalamualaikum.

Lamanya tak update blog ni! Busy weh, minggu raya tak payah cakap la, open house sana sini. Minggu ni pulak busy dengan presentation. Aku ade seminggu je, sebenarnya tak sampai seminggu untuk siapkan report akhir dan slide untuk presentation bagi sepanjang latihan praktikal aku. Hari Rabu tarikh keramat untuk aku buat perbentangan.



Hari rabu pagi tu masih lagi tak siap report. Betapa kelam kabutnya aku pergi print report dalam 34 muka surat. Dah pukul 8 lebih pun masih lagi belum bertolak, padahal perbentangan mula pukul 9. Nasib baik la naik kereta masa tu. Kawan aku datang lebih kurang pukul 8.15 pagi. Tinggal 45 minit lagi sebelum presentation mula! Tak sempat! Presentation aku berlangsung dekat Fakulti Sains Komputer dan Matematik UiTM Shah Alam. Last sekali, aku sampai tepat pukul 9.30 pagi. Dan dapat la no.giliran terakhir untuk present.Lebih kurang dalam pukul 11.45 pagi presentation aku selesai.

Secara rasminya aku dah habis sesi latihan praktikal! Lega macam lepaskan sedawa! Dah tak perlu buat daily report apa segala. Fuuuuu.

Tapi,

Masih ade project yang belum disiapkan lagi. Atas dasar tanggungjawab, dengan rasa berat hati aku teruskan kerja dekat tempat paktikal aku sampai hujung bulan. Maksudnya aku masih berbaki tiga minggu sebelum aku betul2 boleh pergi dari tempat tu. Walhal, kawan2 aku yang lain dah bergoyang kaki atas kerusi malas dekat rumah. Fuu. Sabor je la.

P/s: Doakan aku supaya projek aku ni selesai sampai due date 15hb ni tanpa sebarang masalah, nak lepas lagi satu beban yang dah lama sangkut dalam diri ni !

No comments: