Back on Track.

Assalamualaikum swt. Setelah sekian lama menyepi, akhirnya aku kembali berblogging. Serius tiba-tiba rasa rindu nak berblogging macam dulu. Walaupun aku tahu mustahil untuk aku nak aktif macam dulu balik, janji ada jugak entri yang masuk daripada tak ada langsung. Hehe. Dengan ini secara rasminya aku pakai template baru yang simple lagi tak mesra followers. Sebab apa? Sebab template ni tak ada widgets dekat mana-mana. So aku anggap dia unfriendly. Kenapa aku pakai jugak? Sebab aku punya suka la. Haha. Ok tipu, sebab template ni nampak sangat cool, itu sahaja.

Baru 3 hari aku dekat Kedah, aku dah rasa gila dekat Susu. Kenapa manja sangat haaaa? Tunggu bulan January nanti. Balik je terus terkam tak bagi lepas. Haha.

His name is Susu :)

2 comments:

farsyah said...

comelnye,,,:)

singgah sini semula :)

Ku Azhar said...

kt susu je? :p