Tumblr Freak? ❤


A proud citizen of tumblr.

Haritu aku ada pernah post pasal Twitter, harini aku nak post pasal Tumblr, I know I'm kinda late to involves this. Especially when I'm a kpop maniac, quite embarrassing, am I? HAHA. Tak tahu lah! Aku tahu dari beberape orang rakan terutama rakan-rakan twitter. Guys thanks because mengajar aku semua ni. Kalau tak, memang aku buta Tumblr. Tapi senang je sebenarnye! hehe.

Selepas 3 hari aku buka akaun Tumblr aku, I have a quite amount of followers. KAMSAHAMNIDA! Sungguh aku teruja, semoga korang para followers suka dengan hasil-hasil yang aku berikan. Aku akan lebih rajinkan diri meng'edit' gambar untuk tatapan korang para kpopper. But I still need more followers. *erkk macam tamak je*

Tamak macam mana pon, asalkan aku puas hati. Para followers aku puas hati dengan hasil kerja aku. Itu paling penting. Hehee. Still, I can't live without this four. TWITTER, TUMBLR, FACEBOOK AND BLOGGER.
Follow me on tumblr (http://ashikinaziz.tumblr.com/)