Is it true that no one is using Myspace anymore?


The first reaction when i see this picture is: HAHHAHAHAHAHAH! LMAO. Kesian kat si Tom, si pencipta myspace ni. He said that no one is using myspace anymore, totally ignored. Yeah, tak dapat nafikan yang memang ramai dah diantara member-member aku yang dah 'buang' myspace mereka. They said, myspace is to outdated? betul ke? mungkin, sebab aku pun dah tak ingat bila kali terakhir aku bukak myspace aku hehe. SORRY TOM! Kalau korang perasan yang membalas komen Tom tuh semua pencipta Facebook(Mark), Twitter(Jack) and Tumblr(David). HAHA. I know this is a kind of joke. Someone edited this picture. That someone really creative, if Tom know this, he will butthurt! LMAO.

Ermmm, i think soon facebook will face the same situation like Myspace. Now, tak nampak lagi sebab Mark Zuckerberg baru je dinobatkan individu paling hebat didunia 2010. Tunggu je la 4,5 tahun akan datang. Tunggu dan lihat je. Sekarang yang aku tahu, Twitter dan Tumblr tengah hot. Sebab 2 benda alah ni aku dah macam tak ingat dunia luar. Mengadap je la kalau internet terhadang didepan mate! :D

The picture above is not real. They are not in the real conversations.