Result Ouh Result !

Sebelum tiba 10/12/09, 10 pm;

10 Disember 2009, tarikh ni buat aku jadi sesak nafas. Berdebar nak tunggu saat pukul 10pm. Tak dinafikan subjek untuk semester 3 ni agak susah and mencabar otak aku, haha. Ape yang aku harapkan untuk result aku kali ni, takde subjek yang fail! Dah serik kena repeat paper, nasib baik la aku pelajar Uitm, kalau aku belajar kolej swasta mane-mane, kalau nak repeat paper kena bayar, kalau tak silap lah.

Selepas tiba 10/12/09, 10 pm;

Fuhh, dekat sejam jugak la aku duk tekan button refresh tuh banyak-banyak kali, memang trafic jem website Uitm time tuh, betape ramainye student Uitm berpusu-pusu nak tengok result diorang, ade yang tak dapat masuk langsung, aku maybe bernasib baik gak la time tuh sebab dapat masuk. Alhamdulillah, result aku oke, walaupun sikit frust sebab pointer menurun tapi bersyukur jugak sebab takde paper yang aku nak bersusah payah kena repeat. :)




Thanks to mama and abah :)
post signature

5 comments:

Unknown said...

hye akak.
mira kne repeat paper programming.huhu.

halamak tension aa.:(

brape pointer?huhu

saljuhumairah said...

tahniah...

gogo...for the next sem

dalam sesat ku melangkah

e k i n said...

Mira; Kene repeat programming? Yang C programming ke? Akak pun pnah kena repeat programming jugak. Huhu. Tapi usaha tgge kejyaan, last2 dapat A jugak, cube la lagi :) Pointer? alamak~ segan la nk bgtau. ;p

e k i n said...

Lukisan Pena; Terima kasih la byk-byk! Ngee :)

Sufy said...

hehe..me pown x sabada ni tgu result tp 24 dis ni bru kuar..anyway, gud luck...chaiyok!!hehe