Button shoutout dah baru. Tapi...

Assalamualaikum.

Selamat berpuasa hari yang pertama! heheh. Biasanya hari pertama puasa agak mencabar bagi sesetengah orang. Kalau yang ada sesiapa yang ganti puasa last minit terutama bagi golongan hawa, mesti awal2 lagi dah biasa. Eh yeke, pandai2 je aku ni. Hehe.

Berbalik pada topik diatas, korang nampak tak button dekat tepi ni, ye! gambar Lee Min Ho tu, takkan korang tak kenal kot? Aku jadikan dia sebagai model untuk button aku shout out aku, keh keh keh.



Tapi kenapa dia ?? Sebab aku salah sorang fan dia, hoho. Tapi tak berapa nak hardcore sangat la. Maksud hardcore aku tu macam:

  1. Sanggup berhabis duit ke luar negara untuk jumpa dia.
  2. Sanggup berhabis duit untuk dapatkan tiket fan meet dia yang kekadang sampai beratus ringgit.
  3. Post 99.9% pasal dia dekat twitter or facebook or tumblr.
  4. Tengok drama diaaa je 24/7.

Ini dah hardcore tahap maximum yang aku taktau nak cakap apa. Nasib la Lee Min Ho ni tak menyanyi. Kalau tak, sampai ke album2 dia la juga jadi koleksi peminat hardcore dia. Aku sekadar peminat yang sentiasa ikut perkembangan lakonan dia. Setiap drama dia wajib ada dalam koleksi aku. Haha.

6 comments:

Cik Ice said...

Yo..Lee Min Ho da makin jamBUUU.. (^_-)

e k i n said...

Misha, memang elok sangat la kan. Sesuai dengan page aku yang JAMBU ni. HAHAHA!

ayie said...

waa hebat la..hehe

selamat berpuasa :)

e k i n said...

Ayie, apa yang hebat? Heheh. Selamat berpuasa jugee :D

nadiaazira said...

nadia ada special entry untuk awak...
check this out...

http://retrojingga.blogspot.com/2011/08/awak-yang-comel.html

e k i n said...

Nadiaaaaaaaaa, thank you so much !!! *terharu*