Percubaan pertama melukis doodle.

Happy 19th Ramadan guys. Memandangkan sekarang musim doodle, mana-mana pun orang lukis doodle kan? Aku tak jeles pun diorang pandai lukis doodle, Ok tipu! Sebenarnya ada la jugak sikit. Haha. Aku pun carik la merata-rata tutorial untuk melukis doodle, banyak source jugak la. Tapi aku carik yang senang nak buat. Dan yang paling penting tutorial pakai photoshop. Sebab aku reti pakai photoshop je, huhu.

Software: Adobe Photoshop CS3 
Tutorial Source: Banyak weh! Tak larat nak listkan. haha. 
Doodle Concept: Doodle muslimah :)


Tadaa, memang sangat buruk. Sesungguhnya aku bukan manusia kreatif. Haha. Dah la tudung dengan baju tak matching. Kaki tak ada, tenggelam dek kain terlalu labuh. Sebenarnya tak lukis pun. Malas! Kalau suruh aku lukis doodle yg lentok2 tuh, hanya dalam photoscape je boleh edit.

5 comments:

Cik Domo said...

not bad la percubaan pertama tu..

asfz punyer percubaan pertama lagi teruk.. =.=

praktise2 =)

e k i n said...

@Cik DomoAsfz, yeke? mcam tak cayer je. Sebab lawa sangat2! hehe.

myra yusreena said...

hihi..mate dye santekk laa!

e k i n said...

@myra yusreena Haha, mata dia cantik sebab amek dr org lain. Haha.

leEya said...

aww..chantekk =)