Drama korea yang tengah airing sekarang apa ek?

Kepada sesiapa dekat luar sana yang seangkatan dengan aku (gila drama korea) mesti korang tahu kan yang episod City Hunter berakhir 28 Julai lepas bersamaan hari khamis minggu lepas. Sob sob. Berakhir jugak la adegan lee min ho.

Okay, bukan ni yang aku nak cerita.

Ni nak story morry sikit pasal drama korea yang masih tengah airing yang aku boleh kata tengah panass. Bukan panas sampai melecur-lecur. Tapi panas sampai tak sabar nak tunggu episod akan datang. Haha. Suka-suka hati aku jeee. Ni antara yang aku recommend korang tengok. Tengok jangan tak tengok.

Tajuk: Heartstring

Kenapa yang ni? Sebab ni antara yang paling hot. Tengok je pelakon dia pun dah tau. PARK SHIN HYE yang cute tuh dengan JUNG HYUNG HWA yang ala ala macho tuh. Dua2 ni pelakon You're Beautiful yang dulu femes gitu. MIN HYUK pun adaa. Omona (Oh my God).

 Tajuk: Myung Wol the Spy

Yang ini aku dalam proses mendownload, sebab first buat aku tertarik dengan cerita ni sebab ERIC 'SHINHWA' berlakon. Dari zaman batu lagi aku dah minat dia. Dia sangat hensem woo. Jalan cerita dia pun menarik, tertarik, kau memang da bomb. Kebaboomm!

P/s: Sorry kalau entri kali ni mengarut sikit. Sikit je. Heheh.


4 comments:

e k i n said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Teringat daku, disaat kamu masa LEEMINHO live in KL! ahax!

e k i n said...

Abaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanng! Hahahah :p

Ecah Shafiee said...

thankz..bolehlah nak usha nnti..mmg kebabom kan.?