ChurpChurp? Rugi tak cuba!

Korang semua dah daftar churp-churp? Belum? Haiyaaaa. Serius rugi woo. Sebab dengan churp-churp ni, korang boleh dapat duit dengan amat mudah. *iklan sponsor sendiri*

6 sebab kenapa perlu bersama ChurpChurp
 
1. Proses yang senang dan mudah

Apabila ada iklan baru, ChurpChurp akan hantar notification. Cuma tulis iklan berdasarkan guideline beserta keyword yang diberi. Bila approve automatic dapat duit. Senang tak? Tak pun, anda promosikan link yang diberi, anda kan dibayar mengikut jumlah klik.

2. Approval rate yang tinggi

Berbanding dengan program lain seperti mylikes dan be-a-magpie, ChurpChurp mempunyai approval rate yang tinggi. Iklan saya di mylikes banyak yang kena reject berbanding accepted. Samalah macam di be-a-magpie. Tapi di churpchurp selalunya approved saje. Bila approved dapatlah duit. Itu yang suka lebih sikit kat churpchurp ni.

3.  Sangat sesuai untuk beginner buat duit twitter

Compare dengan program-program lain, churpchurp merupakan program yang saya rasa paling sesuai untuk yang baru berjinak-jinak buat duit twitter. Jadi sesiapa yang nak buat duit dari twitter anda mesti join churpchurp. Takda teknik-teknik rahsia diperlukan.

4 . Terbukti ramai cashout

Ramai jugak yang aku tengok blogger lain dah start cash out duit mereka. Rasa cemburu pulak dihati. Haih. LOL.

5. Boleh buat duit juga dengan facebook
 
Aku tahu ramai yang ada facebook kan? Sekarang ni bukan dengan twitter je, tapi dengan facebook pun boleh buat duit. Double Delight untuk anda yang ada facebook dan juga twitter account. Lagi senanglah nak cashout nampaknya.

6.  Iklan dari syarikat-syarikat besar
 
Yang selalu mengiklan melalui churpchurp bukan syarikat-syarikat biasa, tapi syarikat besar. Kalau syarikat besar. Budget diorang besar. Kalau kat TV yang mahal tu pun diorang ada budget. Apatah lagi online advertising.

Daftarlah sekarang! Selamat mencuba :)




4 comments:

Laila Majid said...

nak joinnn ! hehehe :D

e k i n said...

Juin laaa :D

alia zainol said...

already a churpy!

e k i n said...

alia, bestnyaa. kita baru nak join. sedihkan?